22. – 23. septembril leidis juba teist aastat järjest aset kahepäevane TORE-sügiskool juhendajatele, koolitajatele Kloogaranna Noortelaagris. TORE-sügiskoolist võttis osa pea 40 inimest üle Eesti: juhendajad 24-st koolist, TORE-koolitajad ja huvilised noorsoovaldkondadest. Sügiskooli avasid tegevjuht ja TORE-vant.
Esimese koolituspäeva jooksul kaardistati TORE hetkeseis ja ootused sügiskoolile.
Koolitaja Hannes Lentsi eestvedamisel otsiti läbi meekonnatöö teema vastuseid küsimustele:
-Milles on TORE-ringis meeskonnatööd puudutav probleem?
-Mis on üldse meeskond ja milline peaks olema TORE-meeskond?
-Mis võib olla meeskonda kuulumise juures probleemiks (seotus eesmärkidega)?
-Mida teha selleks, et uue meeskonnaliikme (n: tugiõpilase) liitumine oleks võimalikult valutu?
Teema läbimist illustreerisid erinevad meeskonnatöömängud ja kroonis retsept "Mis tagaks TORE meeskonnatöö hea toimimise?".
Koolitaja Endla Lõkova tutvustas TORE-juhendajatele praktilist ringiaja meetodit (regulaarselt toimuv tegevus, mille käigu osalejad (n: tugiõpilased) 30-45 minuti jooksul ja läbivad üheksa etteantud küsimust/sammu).
Päev jätkus teemadega: kas juhendaja on juht ja mis on parem, kas juhtimine või juhendamine? Mida juhendaja teeb ja mida juhendaja ei tee?
Koolitaja Ly Jagor pakkus TORE juhendajatele iseenda leidmise ja erinevate TORE-t puudutavate teemde avamiseks kunstiteraapia võimalusi.
Teisel koolituspäeva alustati teemaga: „Mida tore minuga teinud on?”. Ja jätkati 2006/07 õppeaasta tegevuste planeerimisega. Sügiskooli lõpptulemusena sai iga osaleja koostada oma kooli TORE-ringi tegevuskava õppeaastaks 2006/07, lähtudes igaüks oma koolis valitsevast hetkeolukorrast, õhkkonnas, oma kogemusest, oma vajadustest, oma TORE-meeskonnast jne.
Sügiskooli lõpus tutvustas tegevjuht MTÜ NÜ TORE arengukava 2006.-2009.aastani.